Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 52 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh programu letního tábora pro děti a mládež
Pošvářová, Bára
Bakalářská práce se zabývá návrhem programu dětského tábora pro děti a mlá-dež. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části se věnuji pojmu volný čas a pedagogice volného času, charakterizuji cílovou skupinu, dále uvádím některá školská zařízení působící v táborové činnosti. Poté se věnuji kapitole s názvem Tábor jako vícedenní volnočasová aktivita, kde uvádím, jaké jsou typy tábora, přehled táborových pracovníků, model projektování tábora, le-gislativu související s tábory, a nakonec jsem vybrala pár organizací a spolků pů-sobících v táborové činnosti, které jsem popsala. Celá praktická část je návrh pro-gramu dětského tábora, tudíž na začátku popisuji tábor, o který se jedná a dále tvořím program na jeden turnus na táboře.
Zájem o zájmové činnosti žáků I. stupně v souvislosti s pandemií covid - 19
BARTÁČKOVÁ, Jitka
Práce se zabývá zájmem o zájmové činnosti v době před, během a po pandemii Covid - 19. Jaký zájem měli žáci, rodiče i vedoucí o zájmové činnosti, které jsou nabízeny žákům prvního stupně základní školou a domem dětí a mládeže. Bakalářská práce má dvě části. V první části se věnuji rozborem a popisování výše uvedených termínů. Ve druhé části se zabývám analýzou a prezentací sebraných dat dotazníkovou metodou, která je zaměřena na účast žáků prvního stupně v zájmových činnostech. Vede k získání informací o nejoblíbenější zájmový kroužek a další důležité z těchto plynoucích dat v souvislosti s pandemií Covid - 19. Kvalita nabízených zájmových činností nespočívá pouze v tom, jaké a kolik druhů kroužků škola a DDM nabízí, ale především na kvalitě lidí, kteří v nich pracují. Dělají - li svou práci s láskou, jsou oni i žáci spokojeni.
Práce výchovných pracovníků v Dětském centru Jihočeského kraje
PETRÁŠOVÁ, Sandra
Práce se zabývá komplexním popisem práce vychovatele v zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc, a to formou případové studie Dětského centra Jihočeského kraje, o.p.s. První část diplomové práci popisuje zařízení pro děti vyžadující pomoc v České republice z pohledu legislativy, historie vzniku a základních informací o chodu těchto zařízení. Dále je představena činnost Dětského centra Jihočeského kraje o.p.s., cíle činnosti zařízení, cílová skupina osob, délka pobytu dětí a odchod dětí ze zařízení. V dalších kapitolách diplomové práce je představeno vlastní výzkumné šetření popisující komplexní činnost vychovatele v Dětském centru, včetně několika ilustrativních kazuistik dětí, se kterými vychovatelé v relativně nedávné době pracovali.
Fyzická kondice dětí staršího školního věku ve vztahu k volnočasovým aktivitám
DVOŘÁKOVÁ, Anna
Tato bakalářská práce se zabývá fyzickou aktivitou dětí na základě jejich volnočasových aktivit. Za využití odborné literatury jsou zde popsány základní pojmy související s tématem, jako je volný čas, volnočasové aktivity, sport či charakteristika dětí staršího školního věku. Je zde použita kvantitativní metoda výzkumu formou dotazníku a jednoduchých fyzických testů u žáků 2. stupně dvou základních škol. Cílem práce je zjistit, jak vybraný vzorek žáků tráví volný čas a jak se liší aktivity a fyzická kondice dětí žijících na vesnici od dětí, které žijí ve městě.
Vliv distanční výuky na závislost dětí a mládeže na internetu
JANOUŠKOVÁ, Jana
Bakalářská práce se zabývá problémem, jak dlouhodobá online výuka ovlivnila děti a mládež v trávení času na internetu. V teoretické části jsou uvedeny poznatky o samotné závislosti, sociálních sítích a dalších typických činnostech trávení času na internetu i o samotné distanční výuce. Obsah praktické části je zaměřen na kvantitativní výzkumné šetření. Zvolenou metodou sběru dat je dotazníkové šetření zaměřené na základní a střední školy. Ze získaných odpovědí je vyvozeno, jak moc distanční výuka ovlivnila trávený čas na internetu předtím a nyní při distanční výuce.
Etický rozměr individuálního plánování v Salesiánském nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež
BUBRLOVÁ, Pavlína
Práce se zabývá identifikací eticky nosných témat v procesu individuálního plánování v sociální službě NZDM-SaSM. První část práce se věnuje individuálnímu plánování v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež obecně. Druhá část práce je věnována procesu individuálnímu plánování v NZDM-SaSM. Třetí část práce představuje stěžejní kapitolu a věnuje se etickému rozměru individuálního plánování v NZDM-SaSM.
Vybraná oceněná díla pro děti a mládež z nakladatelství Albatros a jejich uplatnění ve volnočasové výchově ke čtenářství
SPĚVÁKOVÁ, Daniela
Bakalářská práce je zaměřena na volnočasové literárně výchovné aktivity v lekcích čtenářských klubů s cílem na vypracování pracovních listů do těchto lekcí. Jednotlivé lekce jsou zaměřeny na vybraná oceněná díla z nakladatelství Albatros. Díla byla vybrána na základě jejich vhodnosti dle věku účastníků a sice pro první a druhý stupeň základního vzdělávání. V práci je stručně popsána historie nakladatelství Albatros, jednotlivá ocenění, která se dílům udělují a výčet oceněných děl. V další kapitole jsou rozbory jednotlivých děl, která byla v práci použita. Na rozbory navazuje kapitola s výčtem použitých metod. V následující kapitole, která je již praktickým rozborem lekcí, se s pomocí vypracovaných pracovních listů uskutečnily lekce čtenářských klubů pro první a druhý stupeň základní školy, jejich celkové zhodnocení je v závěru této kapitoly.
Obraz knihovny a knihkupectví v literatuře pro děti a mládež jako motivační prvek výchovy ke čtenářství
HRANIČKOVÁ, Pavla
Cílem bakalářské práce je podpořit zájem dětí a mládeže o knihy, čtení a seznámit je s prostředím knihovny a knihkupectví. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje základní pojmy spojené se čtenářstvím, popis dětského čtenářství a jeho etapy, představení literárních děl vydaných za posledních pět let na téma knihovna či knihkupectví. Obsahuje rozbory dvou vybraných literárních děl a porovnání rozdílů mezi knihovnou a knihkupectvím ve vybraných knihách. Praktická část spočívá v tvorbě literárního projektu. Obsahuje jeho ověření v praxi a reflexi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 52 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.